Veckans väder!

Jag säger som mina kära vänn Linnea, sverige är nog det enda landet som kan ha fyra årstider på en och samma dag! Först sol, sedan regn och åska, lite hagel på det och sedan kallt och ruskigt! Buhuu, vid denna tiden förra året var man iaf lite brun, nu ser man fortfarande ut som ett vandrande lik.. Veckorna flyger förbi och det gör inte mig något. Destu snabbare blir det lov.

I lördags var det 20 år fest. Deras "Tal-hållare" fick dagens klockrenaste eller kanske månadens klockrenaste sak. Efter talet hållts säger han:
- Och nu ska vi sjunga för våra födelsedagsbarn. Så jag ber alla resa sig upp och sjung efter mig, för det blir jag som tar ton. 1, 2, 3 ...... Ö, eh, ah (tyst, och efter några sekunder) JAA, MÅ DE LEVA...! Att inte komma på hur födelsedagsvisan börjar har det nog blivit en aning för mycket alkohol. Jag skrattade iaf resten av kvällen och kunde inte få bort den härligt beskymrade minen personen fick när han insåg att han glömt hur låten började..

Igår var Julla och jag på spa för att utnyttja våran present vi fick av våra fina vänner, massage:) Så skönt så och efter det gick vi in och badade. Som vanligt när jag är där blir jag rastlös efter några minuter så vi sprang ut till tunnorna och skulle sätta oss ute. Väl sittandes i tunnorna började det regna och blåsa som bara den. Vilket gjorde att vi inte ville gå upp. Vi hoppades att det skulle sluta men eftersom det inte såg så ljust ut fick vi göra upp en plan på hur vi snabbast skulle kunna stänga poolen, ta på oss handdukarna och tofflorna för att sedan springa in. Julia sprang på sitt snygga sätt som gjorde att jag var tvungen till att stanna för att få skratta mitt i regnet.

Idag har hon och jag haft fika och stanmys innan jag drog ner till gymmet för att träna tills den kommande sommaren. Och nu ikv har jag suttit med lite plugg och får fortsätta i mon igen.

Kramkalas!
Snygga vänner på bilden, Linnea och Julla!
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0