Slut på lov!

Nu har jag laddat batterierna för de sista veckorna som är kvar av skolan. Hoppas jag iaf!

I fredags blev det bowling och spelkväll med trevligt folk. Mycket skratt blir det när man spelar "med andra ord" och berättar sånna saker man vanligtvist inte berättar för folk:)

På lördagen fylde min pappa år och senare på kvällen blev det dags för att ta en svängom till eringsboda. Angelica och jag hade bestämt sedan februari att vi skulle dit denna helg. BlackJack och Zekes stod för underhållningen och shit så mycket folk. Allt ifrån 18 och upp till 80 åringar. Det blev några svängom på dansbanan tills klockan blev halv två, då både gelan och jag hade så ont i våra fötter, haha! Klockan två gick bussen tillbaka och vi var väll hemma runt tre:)

Idag har jag sovit ut och tagit det lugnt ända tills jag kör de ner på gymmet. Dagens träning bestod av trippelpass och jag lever fortfarande. Sommaren kommer med stormsteg (fastän det itne verkar så på vädret) så äre dags att ta i med hårdhandskarna!

Nu ikv blir det film och jag ska sova tidigt!!

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0