Nya tag!

Nu får det allt ta och hända lite nytt här i bloggen! Efter ett långt upprhåll körs det igång igen.

Vi kan juh börjar med 18års festen som blev en kanonlyckad kväll. Både jag och Julla hade en trevlig och kalasrolig kväll/natt. Tack vare våra finfina vänner som var där och firade våra födelsedagar med oss.






Därefter var det min tur att ta körkort. Kände att det var time för det nu så nu har jag det i plånboken och hoppas på att det ska få sitta där mitt liv ut. Sån friheeeeet!

Dagen efter jag tagit körkort åkte jag upp till min vän Lisa i Halmstad. En mysig helg med hennes nya vänner, oturen var att jag fick feber från det att jag anlände till hennes lägenhet tills söndagen när jag åkte hem. Men det var absolut värt att åka upp och se hur hon har det:)


I helgen har det varit full fräs. Lördagen blev det spelkväll hemma hos Fredrik och Julia med Louise. En trevligt kväll som bjöd på härliga skrattanfall och vinnarskallarna trängdes fram hos oss alla.

Dagen där efter hade vi uppvisning med mina småtjejer. De var så duktiga och både Jessica och jag var så stolta så! Vi hade även avslutning med dem igår då det blev en massa lek och bus, vilket uppskattas ifrån allihopa. Ja, dessa underbara små liven.:)

Nu kommer vi till idag. Då hade vi först orientering i skogen och jag bekantade mig med båda Linneorna. Efter 4 kontroller skulle vi begé oss tillbaka. Påvägen till trollsjön så börjar vi alla bli lite smårädda att vi är vilse. Jag tänker för mig själv "hur stor kan denna skogen vaa egentligen?" Stoooor fick jag fram, herregud! Det tog oss en halvtimme att gå tillbaka och försöka hitta.. Pjuh!

Sen efter det var det nationella i spanska och efter det nationella i engelska. Så nu är jag klar med engelskan för denna termin hoppas jag. Lättnad? JAAA!

Min syster fyllde 22 hela år i söndags också. Skicka en lite hälsning till henne härifrån också och hoppas att hon kommer hem snart:)

Nu är det dags för bokföring JIHOOOOO...=/

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0