En låång torsdag!

Vilken dag! Från åtta till halv fyra. De har hunnits med två prov och en bokredovisning, eller ja en ganska så enkel sådan iaf..

Sista spanskaprovet avklarat och det kan nog ha varit det svåraste provet jag gjort inom spanska, dessutom var jag inte ensam om det så det kändes skönt:)

Åkte hem och slängde i mig några mackor innan jag skulle ner för o träna igen. Jag är så flitig. Denna veckan har jag varit på Aerobic 2 ggr, Bodybalance, core 2 ggr, bodypump 2 ggr och har nu vilodag tills söndag. Det är juh inte långt kvar tills bikinisäsongen så man får passa sig vad man slänger ner i magen. För nu kan man inte dölja det med en stor fluffig vinterjacka.

Men vädret är enligt mig kusligt. Ena stunden är det så varmt att man bara vill springa runt i bikini och andra sekunden regnar det. Jaja, man får vara glad för den lilla sol man får.

I mon är det en kort skoldag och sedan får vi se om det blir solen, stan eller hemmet:)

Ta det lugnt fina vänner!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0