Underbart väder!

Shiet, solen existerar!! Jag hade nästan glömt hur det var när den fanns framme på den blåa himlen. Vilken energi man får av lite lyse ute, nu hoppas vi på att våren kommer med stora steg:)

Idag är jag ledig men ingen sovmorgon här inte.. Lisa ringde mig vid halv åtta, yrvaken som jag var trodde jag att det var väckaklockan och blev livrädd så jag flög upp och trodde jag var sen som vanligt. När det slutade kom jag på att, "va fasen? jag har juh inte min ringsignal som väckaklockssignal?" Jag kollade genast vem som ringt mig och då vare förståss Lisa som ville ha lite girltalk påväg till sin träning.. Haha, ledsen men jag var alldeles för trött för att vara social så jag somnade om. Däremot ringde jag upp när jag vaknat igen och inget svar. Det brukar vara så mellan henne och mig. Ringer jag svarar itne hon, men däremot ringer hon upp efter ett tag och då brukar jag missa samtalet och så kan vi hålla på en hel dag. Tillslut får man sitta med mobilen i handen så man kan få byta några ord:)

Men vi fick tag i varandra tillslut och jag fick höra om hennes helg då hon var ute!:)

Jag har suttit inne och plugga svensk litteraturhistoria ett litet tag, låter det inte lockande? Så går det när man inte gjort allt man legat efter med på lovet. Har dock bara skrivit ner sammanfattning på 10 sidor utav ja gud vet vad.. Men det är en början iaf, ska snart fortsätta och ikv blir det matte! Annars är det ganska så lugnt med saker och man kan känna att man kan koppla av när man ska sova för en gångs skull:)

Mina underbara killkompisar, Rassus och Basse, och jag skolavslutningen 08!

Solkram på er!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0