Teknikskit!

Teknikskit rent ut sagt asså! Datorn funkade bra i måndags och juh fler dagar det gick, ju sämre fungerade den. Idag är den heeelt kaputt! Går inte ens att starta och jag har inte tid med att köra in och låta den vara på lagning i 2 år innan jag får tillbaka den. Det får bli dagens diss, att det tar så lång tid innan man får tillbaka något man skickat iväg för lagning. Tur min  syster är hemma så jag kan låna hennes dator...

I somras skickade jag iväg min laddare och hela sommaren gick. som tur var hade vi en extra här hemma, men hur många gånger var vi inte inne och frågade vart den höll hus. När det kom fram sen att de inte skickat iväg den så frågestälde vi dem: "hur länge klarar din dator sig utan laddare, en hel sommar? Isf skulle jag oxå vilja ha en sån!"

Nu ikv har jag varit och kollat på Krifs hemmamatch mot Mörrum, dvs derby. Det var inget att hurra för och hade jag inte haft fribiljett hade jag krävt tillbaka vartenda öre!

Nu kollar jag på solsidan och det är en serie jag verkligen fastnat för. Så klockren! I morgon ska jag ha en sån rolig pluggdag med Julia och på söndag ska jag på dop! Nu skulle jag velat gå o lägga mig och sova ända tills i morgon.

Go kväll!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0