Segtisdag!

Hoppas att allt är bra med er..? Med mig är det okej, har sjukt ont i magen och har varit helt slut hela dagen..

Idag hade jag egen lektion på idrotten. Jag hade aerobic och lärde ut två block och sedan körde en final på det. Sjukt skoj att se hur folk kämpar med att få ihop rörelserna. En del lyckades bättre än andra men jag tyckte att över lag såg det riktigt bra ut. Hade förväntat mig kaos i salen, men icke sa nicke:)

Jag har nog aldrig varit så svettig på en idrottslektion och jag var inte ensam om att vara varm, så jag hade lyckats med mitt mål iaf!

Vi fortsatte med spanska och tio minuter in på den lektionen och sen var jag död resten av dagen. Har längtat hem till min varma säng som väntat på mig sen i morse och det var en befrielse när vi fick sluta tidigare på sista lektionen:)

Imorgon är vi lediga och jag ska passa på att göra lite skolarbete och sedan ner till Hannah och fixa till håret igen.

Bilder ifrån Lisas överaskningsfest:



Må väl!
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0