Ny vecka!

Nu är det snart dags för ännu en ny vecka..

Igår kom det hit lite tjejkompisar till mig. Linnea och jag hade varit och handlat för att laga taco till henne och mig och senare kom Julia och Emma. Det blev en fartfyld kväll med sång och dans på en ganska så oslagbar nivå:) Men skoj hade vi iaf!

Idag har jag pluggat svensk litteraturhistoria och har precis blivit klar med min sammanfattning. Jag har vetat sen innan jullovet när detta provet ska komma och jag sitter näst sista dagen och pluggar näst intill ihjäl mig.. Tidsoptimist!

Sedan var jag nere och tränade en runda och sen var jag bjuden på middag hem till Annika och hennes familj. Värsta lyxen var det, fläskfilé och bakad potatis. och äppelpaj till efterrätt, mmm så gott det var! Mätt och belåten skjutsade Annika hem mig och jag har precis gjort klart svenskan. Nu ska jag krypa ner och läsa i Candide och snälla, säg att det går snabbt så jag kan läsa ut boken!!

Natti på er!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0