Maginfluensa!

Nu har den efterlängtade veckan anlänt och den kommer inte själv utan en maginfluensa gjorde den sällskap. Har aldrig varit med på maken så stor den var. Efter att ha spytt 2 gånger i timman i 7 h så börjar man juh undra hur mycket som rymmer i magsäcken? Jag börja undra om jag är överviktig så mycket som jag spydde och höll på. Usch, att spy är det värsta jag vet, och hade inte mamma varit hemma under dessa timmarna hade jag aaabsolut inte klarat mig. Ska nog aldrig flytta hemifrån.. Vad skulle jag göra då om jag blev magsjuk igen? Jag både blundar och håller för öronen under tiden!

Så igår låg jag helt utmattad i sängen och sov konstant. Åt blåbärssoppa och kräm, och gick ner 3 kg. Bästa bantningskuren: maginfluensa!

Idag vaknade jag och hade så ont i nacken och halsen, förmodligen är det "träningsverk" eftersom man inte brukar använda de där "spymusklerna" så ofta så jag hoppas det går över tills i mon. Jag har även varit uppe på benen hela dagen idag och känner att jag snart är back on track!

I morgon är det studiedag och då menar jag verkligen STUDIEdag. Jag ska utnyttja denna så jag slipper plugga i helgen då det är kalas för hela slanten. Åhh, vad jag längtar tills lördag nu!

Förresten så hade både mitt batteri och min hårddisk gått sönder på datorn, så vi få väll se hur detta slutar.. Tur att pappas kompis är en riktigt fixare på detta med datorer så han kanske kunde rädda mina filer som låg på min gamla hårddisk med hjälp av något program. Men det återstå att se!

Och detta säger jag allt för sällan men oj, vad jag tycker om mina vänner! De är så omtänksamma och uppmuntrar mig med sånna gulliga och omtänksamma sms under dessa dagar. Tusen tack för ni finns, ni är guld värda!


Min underbara mamma!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0