Fredagen den 19/3-10!

Inte ens en timme är de kvar tills jag passerar sträcket till 18 år.. Sjukt, att efter hur många år som helst har jag längtat efter denna dagen. Sen i somras längtade jag ännu mera och det blev bara mer o mer med tiden. Och nu är vi här?:)

Denna dagen har gått åt till att fixa o dona. Jag har fixat klart till kalaset som jag ska ha för min familj, släkt och vänner i morgon. Jag är så glad att folk har kommit hem ifrån sina städer runt om i landet. Alla mina kusiner som tagit sig hem för min skull, min syster har gjort likaså, vilka fina personer jag känner:)

Ikv har syster och jag varit hemma hos Hannah och Sannah och fixat håret oså. Vi fastnade där en stund framför TV men bedrog oss sedan hem till mor och far som satt hemma.

Nu har jag plockat undan på mitt rum så det är fint i morgon när det fördmodligen kommer tre underbara människor in på mitt rum med frukost på sängen.

Ha en bra helg allihopa så hörs vi när den är slut:)

Kram på dig fina du!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0