Är det inte maginfluensa så äre...

FÖRKYLDNING!! Jaha, ja jag blir väll lagom frisk till midsommar nu då. Jag hatar förkyldningar, man blir aldrig frisk och det är jobbigt att hosta som om man hade flera liter rök i magen!

Igår var vi i K-hamn med klassen för att kolla utställningen på olika UF företag. Ganska så mycket folk och varmt, efter någon timme blev jag superhungrig och ville gå till stan och käka. Folket hängde med och vipps, så var vi helt plötsligt på stan ist för på mässan?? Busigt!

Idag i skolan hade vi två spanjorer på lektionen. De pratade om spanien och dess land. Hmm, jag tyckte det var fantastiskt att man kan sprata så snabbt som spanjorerna gör och jag ska försöka att prata lika snabbt jag oxå!=D

Min vän, Emma, tog körkort idag och gissa om jag blev sugen? Jag ska jävla klara det så snart som möjligt, synd att väntetiderna är så fruktansvärt långa:(

Efter skolan följde Elin med mig hem och vi bakade våfflor för hela slanten och satt och skrattade åt vad vi hittat på under den tiden vi umgåtts. Ja herre du tid, vad mycket man hunnit med redan!:)

Resten av dagen har jag packat, för i morgon åker Sanna och jag till Malmö och lever livet i några dagar. Så det ska bli roligt, sooooom jag har längtat!:)

Ha en bra helg, så hoppas jag att det bjuds på många härliga kort efter helgen:)

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0