30/3-10

Idag har alla mina tankar gått till en gamla klasskompis till mig som gick bort för exakt ett års sedan. En orättvis händelse som man aldrig trodde skulle intfalla. Från att vara i skolan på fredagen till att aldrig komma tillbaka på måndag morgon. Utan ist lägger han inne på sjukhuset och personalen försöker rädda honom..

Att förlora en klasskompis, som man inte var jättenära, men man hade ändå alla lektioner tillsammans och träffades och umgicks på det sättet är en jobbig situation. 16 år och så mycket framför sig som skulle hända. Två småsyskon som såg upp till honom och en mamma och pappa som älskade sin son mest av allt. Det är så orättvist att jag blir så arg och ledsen inombords!

Så en extra tanke till Hampus och hans familj på denna dag!..

Efter denna händelsen insåg jag att detta kan verkligen hända vem som helst och jag blev mer och mer rädd om mina nära och kära och insåg att detta är något som jag verkligen skulle vilja få slippa att gå igenom. Livet är allt orättvist!!


/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0