3 dagar!

Tills jag blir ett år äldre.. Ett snabbisinlägg blir det innan jag ska ta mina böcker och gå ut för att sova.

Idag har jag pluggat engelska hela dagen men jag vet i fasen om det gjort mig något smartare. Så vi får väll se hur provet går i mon. Osen för att inte plugga något i helgen ska jag ha både i mon och på fredag på mig att skriva klart min slutsats på geografin. Oj, vad jag får ligga i..

Nu är jag tillbaka på benen för fulla muggar. Maten är jag inte lika stor i längre men en eller två dagar till kan jag kallar mig storätaren igen:)

Nahe nu ska jag plugga in de sista 50 glosorna, innan jag får sova. Sen hoppas jag på att få vakna upp och det är sol och över 5 grader ute. Jag har varit inne i 3 dagar nu så jag behöver frisk luft!

Natti folket!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0