Sommarloooov!

Roligt att ni hänger kvar fastän jag är sämst på att uppdatera..

Nu har jag sommarlov, sooom jag längtat ska jag erkänna. Idag har jag bara slappat och gissa vad, innan denna veckan är slut kommer jag vara så rastlös och krypa på väggarna. Hur ska detta gå då jag ska jobba i slutet av lovet? Hmm, svaret på frågan lär vi få innan veckans slut.

Mycket har hänt sedan sist, student, skolavslutning, solning, grillkvällar, kalas m.m. Ja det blir alltid så mycket i slutet av läsåren så tiden är knappt, säger som min vän Annika, fler timmar på dygnet tack!!

I helgen var min kusins sambo hemma så jag hängde med henne och hennes kompisar ut i lördags. En mycket rolig kväll och om hon bara visste hur mycket jag avgudar henne!! En bra person på alla sätt och uppskattar en för den man är!:) Kommer att bli många dagar hos dem i sommar om jag får bestämma!

I helgen åkte min syster till Mallorca med sina kompisar.. Avundsjuka jag fick stanna kvar i sverige. Hoppas att veckan går snabbt så jag får träffa henne igen!:)

Ikv har andrea och jag kollat film, "allt för min syster" hette den. Heeelt sjukt bra och sorglig film. Jag brukar inte gråta till filmer men denna tog priset! Fy som jag bölade, en film alla borde se för att visa sin uppskattning till omgivningen innan den är försent.

Må väl!
/M!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det inte dags att uppdatera nu lite i bloggen, med alla sommarbilder och allt...

2010-08-13 @ 11:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0