Wiehou, fredag!:)

Jag blev extra glad nu ikv. Mamma kom ut med ett par byxor om jag hade lagt bort för att hon skulle slänga dem. Anledningen till det var att jag inte kom i de längre. Men för att vara på den säkra sidan så provade jag de en gång till. Lyssna och häpna, jag kom i!? Jag måste tappat mycket muskler under julen.. Men nu har jag ett par byxor till i garderoben bland alla andra mina byxor. Dessa byxorna har hängt i sen 5-6 någon gång. Kvalitén är lika bra. Går jag inte upp ngt under natten kan ni få e en bild i mon innan jag beger mig för dagen! =D

Idag var det helgstämning i skolan. Matteläraren kom en halvtimme försent för han hade missat tåget, men det gjorde inte oss ngt. Sedan så var det m-tid och därefter matteprov. Gick dåligt, har en känsla av det iaf!

Sen var det företagsekonomi och därefter så hämtade Matilda upp mig, Julia och Linnea vid skolan. Vi åkte till andra våningen och åt oss mätta på myckeet god mat. Vi pratade och pratade om allt möjligt tills vi bestämde oss för att ta ngr ärende på stan. Jag köpte mig ett nagellack och en kam. Fick ett par öronhängen utav Linnea eftersom hon fick erbjudandet "ta 2 betala för 1" men hon hittade inget så hon sa att jag fick välja ngt. Så snäll är hon:)

Sedan körde Matilda hem mig och har aldrig sett på maken vad vi kan skratta när humöret är på topp. Blir juh att man har så mycket att prata om eftersom det var så längesedan vi sågs. Men det lovade vi att det skulle bli ändring på!

Sen kom jag hem och har itne gjort ngt särskilt. Jo, tränade en liten runda också för jag ge mig inte än!!


Imorgon är det först ner till stan en runda med Linnea och Louise. Sen åker jag upp på hockey med Jojje för att kolla derbyt mellan Kfri och Khk. Därefter blir det hem och göra sig i ordning för att dra på årets första 18-års kalas! Det är Emma "Gusten" Gustin som börja med att fylla år på detta året. Ska bli riktigt skoj:)

Linnea!
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0