Två gröna pluppar!

Efter skolan idag drog Julia och jag ner till körskolan och jag har nu med klarat 2 pluppar! Jag hoppas att allt går i samma tempo så jag kan bli klar med detta tills jag har åldern inne. Igår var det exakt 2 månader tills the big day!

Idag har jag förövrigt tränat två pass och ska snart sätta mig ner med lite plugg. Fast jag ska in och kolla på Dag-Otto filmen med mamma samtidigt, frågan är vad som är roligast att kolla på. Ner i boken eller in i TV'n? jag vet svaret!!

I mon är det fredag. Då ska jag gå till skolan. Lär få gå hemifrån klockan halv åtta:o uschamaj! Efter skolan ska vi allihopa i klassen ner och käka på andra våningen. Sen är helgen välkommen precis närsom:)


Obsalut en utav de bästa scenerna!:)
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0