Onsdag!

härligt väder? Neh, fy tusan vad arg jag var i morse när jag gick till skolan. Då insåg jag att det var bara slöseri med tid när jag stått framför spegeln och fixat o donat mig flr en gångs skull.. Jag fick nästan springa till skolan och var så varm så varm när jag kom in. Håret dygnsurt, smink ner till kinderna, och svettig!! Fräscht!!

Vi har bara två lektioner på onsdagar och alla tjejerna i klassen var på ngt lustigt humör som gjorde att lektionerna blev roliga. Lite sådär ironi i allt man sa och ändå taggade på att läsa företagsekonomi. Linnea och jag körde dag-ottos alla kommentarer ifrån stefan & Krister filmerna längst nere i klassrummet och skrattade ljuvligt högt åt oss själva:)

Efter skolan gick jag, julia och linnea ner på stan och käkade. Där satt vi och skulle fylla i en utvärdering på en massa frågor, tror det blev 3 serriösa svar utav 10 så få se om vi ska göra om den eller om vi så illa bli tvugna till att..

I mon har jag bara två lektioner, och likaså på fredag. Så jag känner ändå att helgen är inte så långt borta iaf! Skönt det för då har jag klarat av 2 veckor och då är det bara typ 4 veckor kvar tills nästa lov!

Nu står det mat framdukat!
Här är lite bilder ifrån Lördags!

Födelsedagsbarnet och jag

"Let's go girls!"




/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0