Oj, vad flitig jag är!

Jag har nu skottat två gånger under denna veckan och tagit in posten pga att mina föräldrar varit/är nere i malmö hos min syster för att byta kök. Vuxenpoäng på hög nivå till mig!!

Igår så samlades alla lussebrudar på en "återträff" och åt god mat nere på café och matsalar på kvällen. Oj, så mycket folk det var, har nog aldrig sett så mycket folk på samma ställe ute och äter på en torsdag? Blev faktiskt riktigt förvånad..

Turen som jag hade så slapp jag gå hem för jag fick åka med Challa hem för hon var också där nere. Så snällt så!

Idag slutade vi tidigt och Julia och jag gick ner till stan för att fika. Men varken hon eller jag var fikasugna så vi drog ut på tiden genom att kolla i affärerna. Sedan beslutade vi oss iaf för att ta en varm choklad iaf. Efter det gick jag hem och hon ner till sin träning och så härligt med denna friska luften och sen solen i ansiktet, underbart!

Jag kom närmre mitt hus och först såg jag en bil som stod vi en svag kurva och hade satt ut en varningstriangel. Ojsan, tänkte jag. Jag går lite närmre och ser då att det ligger en bil i diket!! Massa folk var det som stod runt omkring och jag tyckte inte jag behövde gå dit för den sakens skull. Men usch, hoppas inte att det var något allvarligt..

Nu ska jag snart ta och laga mig lite mat, eller iaf försöka. Får kanske bli ett besök hos någon utav alla grannarna här uppe;) hihi!

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0