Nahe, vi får väll göra ett nytt försök. I'm back again!:)


Usch tiden bara rinner iväg och jag hinner juh knappt pusta ut innan man ska börja på nästa sak.

I fredags kom Dea hit och vi kollade på ett päron till farsa och eftersom hon och jag har samma humor låg vi nästan nere på golvet och skrattade. Så roligt så.

I lördags så tänkte vi att vi måste juh göra ngt. Kan inte sitta inne och glo. Så vi gick faktiskt ner och kollade på bio, Avatar. Inte riktigt min stil vad det gäller film. Varken Andrea eller jag ville se den men gjorde det bara för att ha ngt att göra:) Jag gick hem och det var så mysigt att gå själv senare på kvällen. Musik i öronen, snö på vägarna, mörkt med gatlampor som lyser upp vägen, det kändes som jag gick i en film. Drömde mig bort och var helt plötsligt i Notting Hill när Ronan Keatings låt kom "when you say nothing at all".. Både Lisa och jag har kommit fram till att det kan absolut vara en utav det bästa låtarna som finns. Den funkar i vartenda tillfälle:)

Jag närmade mig huset men bestämde mig för att inte gå in. Jag gick upp till Susanne och Stefan där mina föräldrar var och ett par andra. Deras lilla "gäng", och herregud jag skrattade så jag höll på att trilla av stolen åt dem! De satt och immiterade deras gamla barnprogram och sjöng deras signaturer för fulla halsar. Vi började spela kort och en del skrattade så tårarna började rinna åt glasklara kommentarer. Ja, verkligen en kväll att komma ihåg. Jag kände mig som 7 igen, och det var en härlig känsla för den lördagskvällen måste jag erkänna..

Igår vaknade jag allt för sent men åkte upp på hockey. Krif-värnamo 5-1, så det var värt att se. Dock inte den bästa matchen men det funkade. Åkte iväg och kollade på Johan Falk som gick på TV. Den filmen är absolut sevärd. Tur jag har folk som kan sitta och förklara för mig när det börja bli lite för invecklat!..

Idag ringde väckaklockan vid 7.05 och jag klev upp 30 min senare. Kan inte förstå varför jag har så svårt att komma upp på morgonen.. Men iaf, upp och göra allt klart sen ut i bilen! Kom till skolan och hade en heeeeeeeeeel dag fullt med lektioner från 8-16.00 och jag såg verkligen fram emot det.. =/

Under rasten satt vi och drömde oss bort ifrån Ronneby, och det hade verkligen varit ngt som jag velat och behövt just nu..

Men efter det vare dags att åka ner och träna de små busen och därefter min egna träning. Jag hade fått med mig Andrea på Bodypump. Jag som inte varit där på 2 månader minst (pga Lucia och allt) så överskattade jag mig själv en hel del. Allt började bra till en början men i mitten av passet började benen skaka som bara den och det svartna för ögonen. Hmmm, skulle kasnke itne lagt på det där extra kilot på varsin sida. Men men bita ihop eftersom det är ett nytt liv nu. Tvättbräda till sommaren skulle jag allt velat ha! =)

Nu är det dags att fixa lite på information och layouten sen är det sängen som gäller. Har en hel dag i mon också från 8-16.00. Om jag så kommer upp i mon. Kommer nog varken kunna borsta håret eller gå normalt i mon (Y).

Godnatt gott folk!

/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0