Jodå, jag överlevde heeeeela dagen!

Tro det eller ej men träningsverken sitter i som om den aldrig skulle försvinna och har nu spridit sig ner på framsidan av låren. Härligt med träningsverk! Man inser hur otränad man är och dessutom hur klen man är;) haha!

Idag hade jag juh denna redovisningen som jag pratade om, och gissa!? När jag var klar med allt stod klockan på 4.55!! Mer perfekt kunde det då itne bli, frågan är bara hur själva redovisningen var.. haha! En sten är borttagen ifrån mina axlar och jag kan även bocka av denna kursen ur mitt studiehäfte, check!

I morgon väntar extramatten på mig. Tänka sig att jag går upp alldeles på tok förtidigt för att räkna matte? Linnea sa att han skulle gå igenom alla kapitel så bäst för henne att hon har rätt, haha!

Efter skolan slutat gick jag till Willys och köpte mig såndär micromat för att sedan gå upp till pappas jobb och käka. Usch, det var så mkt curry i maten att jag nästan klöktes.

Efter det så skulle jag ner till bilskolan för att ta min första körlektion. Så fort jag satte mig i bilen så tänkte jag, vad gör jag om jag krockar och förstör bilen?:o Men det gick fint och inga tvärbromsar eller panikskrik, varken ifrån Laila eller mig:)

Jag blev chockad när hon satt och skrev OK på så många uppgifter som jag itne ens visste att jag gjorde. Det var en positiv överraskning och det behövde jag. Något som jag kände att jag hade gjort bra ifrån mig på.

Kom hem och gjorde spanska och nu ska jag ta tag i engelskan innan sängen väntar.

Till helgen fyller Gusten 18 ååååår. Kan ni fatta att vi blir 18 detta året? Det kommer att bli en gaaalen vår/sommar och ett sjukt roligt år!

Nu är det engelskatime!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0