Jobbig dag!

Usch för tisdagar rent ut sagt!! Lektioner heeela dagen lång. Från åtta till lite i fyra, pust! Bara tre sånna till sen är det lov. Jobbigast att ha idrott på morgonen för då är man trött resten uatv dagen. Inte för det är något fel på idrotten utan just att den ligger direkt på morgonen.

Vi hade dock hopprep idag och det känner jag att det är mitt handredskap sedan jag höll på med gymnastiken. Fast, man har juh tappat en heeel del sen jag höll i ett hopprep sist..

Har hört att det ska bli sånt oväder i mon och det ser jag inte fram emot. Jag vill ha sol och vårvärme nu så man kan sätta sig på cykeln och cykla med solbrillorna på sig och bara en tunn vårjacka på sig. Det är sååå härligt:)

Skulle bara skrivaett kort litet inlägg så ni alla vet att jag lever, fast jag lever under press och stress för tillfället. Hoppas att helgen kan få mig att lugna ner och koppla av lite..

/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0