I'm back!

Var tvungen till att ta en liten paus här ifrån. Men nuså!

I måndags gjorde jag något jag aaaldrig gjort. Jag läste en bok, dock inte frivilligt utan jag var tvungen genom skolan, men ändå. En bok på 400 sidor läste jag ut på tre dagar. Ja, det är bra för att heta Malin. Jag hatar verkligen att läsa. Men jag körde på detta "läs nu, och du slipper sen!" Det funkade!

Nu idag skulle vi egentligen åkt upp till Södertälje jag, Dea och Pette upp til Rassus då, men eftersom han fick en extramatch på lördagen så var det bättre att ta en annan helg då han är mer ledig. Tur var väll det eftersom vädret inte varit något vidare idag med snö och allt..

Vad har jag då gjort idag? Jag har pluggat.. Linnea var här igår och vi skulle göra företagsekonomin då jag fick reda på att vi hade saker att göra tills första veckan, så det var bara att plugga på.

I tisdags så var jag nere hos Hannah på salongen och färgade mig, skönt att ha det gjort. Sen gick hela familjen ut och åt och sedan hyrde film. Så mysigt så!

Sista dagen på lovet i mon och sedan är det 6 veckors plugg tills nästa lov och efter det lovet är det bara 3 veckor tills jag blir 18. Längtan är stooooooor!

/M!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0