Efter tisdagen så kommer solsken?

Njaa, inte i denna veckan. Brukar vara så att måndagen och tisdagen är de jobbigaste dagarna på hela veckan och sen går det bara med lätta steg mot helgen. Men inte denna veckan.

Imon har jag en tidsbestämd redosvisning 5 min +/- 10 sek. Ja, och jag blev klar med mitt arbete för 10 min sen. Antingen få jag ta en vild chansning på att detta kommer att gå bra. Eller så får jag sitta uppe hela natten och öva på att lära mig en text utantill.

Senare i veckan kommer matteprovet också. Hade det inte varit för all press som lärarna sätter på en så hade det varit helt okej med skolan.. Men vi tar en dag i taget va? Det brukar bli bäst så:)

Jaha, under dagen så kröp min träningsverk fram mer och mer. Så när jag kom till skolan och skulle ha idrott på första lektionen trodde jag att jag skulle avlida när hon sa att vi skulle jobba styrka med kroppen. Benböj, armhävningar, springa, situps, plankan och allt möjligt. Jag trodde min kropp skulle falla sönder i tusen bitar. Men lyssna och häpna jag gjorde nästan allt förutom när vi kom till armhävningarna, då var träningsverken där och besvärade för mig;)

Under dagen blev det värre och jag kände mig som 100 år (om inte mer). Så jag går och lägger mig med spänning ikv för att se hur morgondagen kommer att bli. Lika hård eller kanske mer mildare, återstå att se:)

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0