3y-5/4-9-2y/3*17(x-3)??

Ja i snart två timmar har min hjärna suttit och vridit och vänt på sig på en massa kluriga tal. Det har klarnat ytterst lite men det är bara lite.. Börja faktiskt bli nervös för matteprovet som jag har i mon...

Meninglös dag idag i skolan. Jag gick upp för att gå på extramatten och där fick jag inget svar på alla min frågor eftersom han hjälpte en massa andra så det gick ganska åt skogen. Sedan vare dags för engelska, där satt vi och jobbade självständig, tro det eller ej men jag jobbade!? Utan att munnen gick i ett =D Så duktigt!

Sedan var det företagsekonomi och då hade resten utav gruppen sina tidspassade redovisningar så ingenting blev gjort där heller. Sedan var det geografi i 30 minuter och sedan spanska då vi bara hade hörövningar.. Inte så farlig dag men alla har varit sega och trötta idag så det har itne gjort os ngt.

Jag följde med mamma ner till Maxi efter skolan och sedan åkte jag ner till gymmet och mötte upp Linnea i omklädningsrummet. Träningsverken är nästan borta men frågan är om det kommer nytt i mon efter dagens träning? Vi körde dansaerobic och det var faktiskt ganska så roligt. En aerobic men olika dansstilar. Nu framöver är det aerobic med smak utav Hip Hop. Både Linnea och jag tyckte det var roligt så det blire fram till sommaren, iaf för min del:)

Jag stannade även kvar på coren efter och bestämde mig för att "här ska det inte vilas en enda sekund" och jag höll det. Det är juh tvättbräda till sommare som gäller för mig nu!!

När jag var påväg bort mot omklädningsrummet träffade jag på min frisör Hannah så vi tog oss en runda på rullbanden också innan jag var tvungen till att gå. Så jag är nöjd med detta och ser fram emot att få träna på söndag igen:) Skönt när man väl kommit igång igen!

Nu blir det till att läsa igenom sammanfattningen pch det är det sista jag gör innan jag stänger ögonen!

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0