Överaskningsfest för Lisa!:)

Igår kom Julia hit på eftermiddagen och vi satte oss ner för att planera våran 18-års fest som vi ska ha tillsammans. Efter vi fått lite planerat bestämde vi oss för att laga mat. Mamma och pappa var i malmö, vilket skulle betyda att jag hade fått laga maten själv annars. Men som tur var hjälpte Julia mig och det blev så gott så!:)

Runt 5 så åkte Dea och jag ut till Saxemara. Vi gick in i huset som jag nästan bodde i förut då jag var hemma hos milan varenda helg. Ett hus fullt med kärlek ifrån alla personer som bor där, blir lika varm och rörd varje gång jag kommer in dit och får kramar av varenda person..

Iaf så hade Milan och Flis dukat upp med kex, ost, meloner och massa gott som vi skulle smaska i oss innan vi skulle gå ner till Lisas syster, Jennie.

Väl därnere mötte Bodil upp oss på övervåningen medans Lisa och Jennie var nere i ett rum i källaren och fotograferades. När Jennies kompisar kom och vi var på plats gick vi försiktigt nerför trappan och satte oss i soffan i väntan på att hon skulle komma ut.

När dörren öppnades så reste vi oss upp och skulle skrika "Grattis!", bara det att innan vi han ta in luft för att kunna säga det så möttes vi av ett skrik som var såhär:

- AAAAAAH!! PANG!
Ja tro det eller ej, men hon blev så rädd att hon stängde dörren. Och där stod vi allihopa och började skratta och såg ut som flera frågetecken allihopa:)

När hon insåg att det var en överaskningsfest så blev hon så glad så. Vi åt, pratade, åt, kollade på melodifestivalen, spelade spel och jag fick äran att vara i lag med födelsedagsbarnet. Hur det gick för oss behöver vi inte ta upp här men roligt hade vi iaf:)

Runt klockan tolv satt vi fortfarande nere i källaren och vi fick höra på Lisas klockrena kommentarer genom åren ifrån hennes syster. Jag trodde jag skulle få kramp i magen så mycket vi skrattade.. Söta, lilla, Lisa!:)

Vi åkte in till stan och släppte av Jennie, jennies kompisar och Lisa vid Natti och sen har jag faktiskt inte hört något mer.. Förmodar att hon hade det skoj igår och förvänta mig att höra händelserna ikväll efter min träning.

Dagen består av plugg, plugg, plugg. Därefter träning, sedan plugg, plugg, plugg.. Blir så när man sparar allt till sista dagen.. Blööö! BARA 5 veckor kvar till påsklovet!(Y)

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0