Monsterhumör!

Igår var jag på ett riiiiktigt dåligt humör. Vaknade av att klockan ringde klockan 6 eftersom det var hockey. Jag var så trött, att jag tom somnade om i pauserna och hade satt klockan på 15 minuters paus. Haha, ja så gjorde jag iaf!

Jag somnade om óch vaknade senare. Var skitarg och sur så jag höll mig på rummet nästan hela dagen..

Idag gick jag upp runt 10 och hade tänkt gå ner till körskolan. Kommer ner dit och, jaha? så har de utbildning så det var bara för mig att vända på klacken och gå igen. Jag gick upp på pappas jobb och jag tänkte att, jag kan juh ändå jobba lite medans jag är här. Jag tog en halvdag och i mon jobbar jag hela dagen.

Jag kom hem och det var bara att hoppa i träningskläderna för vid 5 skulle Linnea och jag komma ännu ett steg närmare beachen 2010. Det var jobbigt idag och i mon måste jag väll ändå få träningsverk??

Klockan ställs 07.00 för att åka direkt till jobbet, ifrån jobbet hem och äta och senare på hockey i kockumhallen, en kanondag med andra ord!:)

Ha det fint gott folk. Här är lite bilder ifrån fredagen!

Bruds!

Såhär taggade jag medans de andra gjorde sig i ordning:)

Sebban och Timmy var på G:)

Antis och Linn!

En liten skara på alla fulla och glada människor som var kvar för att dansa av sig det sista innan man begav sig hemåt:)

Kram på er!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0