Jag HATAR snö!

Jag vill inte, jag vill inte, jag vill INTE ha mer snöööööö nu!:( Den ska bara vara borta innan den 1 mars och absolut senaste datumet är 15!

Igår var jag och fick massage. Helt okej, jag hade velat att han skulle trycka ut varenda liten/stor knuta som jag har i ryggen men han sa att det var alldeles för många för att ta på en och samma gång så får väll boka en ny tid..

Efter det var det bara hem och slänga i sig lite mat och sedan vidare upp till kockumhallen där Krif spelade sin första play-off match. Såååå spännande när det blev 1-1 i första, 0-0 i andra och 0-0 i sista. Oavgjort betydde förlängning och jag satt med hjärtat i halsen. När de äntligen fick in pucken i målet studsade och hoppade allt folk på läktaren och skrek som aldrig förr. Tom Dea och jag fick ut oss ett stort vrål av: JAAA! när det blev mål, haha!

Åkte hem och kollade till OS innan jag slumrade till.. Jag hade ställt klockan på 01.30 för att kunna se hockeyn på TV men efter en period gav jag upp och orkade inte vara vaken längre å jag vände mig om och somnade igen.

Idag har jag tränat med Linnea. Stoor besvikelse ifrån oss båda när intruktören lovat nyss pass och sedan inte har gjort någon ny koreografi.. Ist fick vi kolla till tre indier som kom och ville vara med att dansa. Ja, det där var en upplevelse. Fastän de inte hängde med så vidare bra så hoppade och klappade händerna iaf, haha!

Kom hem nu och ska plugga, hade jag tänkt att skriva men det ska jag bannemig inte alls. Jag ska kolla på TV och bara längta ännu mer till lovet:)

Min fina vän Linnea. Bilden är ifrån 8:an någon gång;)

Kram på er mina vänner!
/M!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Den bilden var ju kanske inte de finaste du kunde hitta? ;)

2010-02-21 @ 11:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0