Inte min dag!

Klockan 9.30 ringde min klocka idag. Trött som jag var vände jag mig om och tänkte att jag kan allt ta det lugnt för jag har all tid i världen. Klockan tjugo i tio ringde pappa på min mobil:
"skulle bara höra om vi bestämde någon tid för idag?"
Vi hade kommit överens om igår att, om det snöade skulle han köra mig till skolan annars skulle jag gå.. Jag svarade:
"jasså, snöar det idag?"
"nej, men.."
"jaha, va snällt av dig. Hmm, ska vi se när jag kan bli klar. Kvart i elva kanske?"
"kvart i elva? Om en timme?"
"Ja, eller vänta lite nu.. Är det torsdag idag?"
"ja, malin!!"
"OOOJDÅ!, DÅ har jag försovit mig, ringer så snabbt, ja eller, när jag är, eller vafan nu blev jag stressad, ringer sen, hej!"

Mmm, härligt att börja dagen på det sättet. En kvart senare ringer jag pappa och be att han kan komma och köra mig till skolan. Väl i skolan möts jag av: jahadu, hur dags somnade du inatt då? eller, är du redan vaken Malin? Eller, hade du egen sovmorgon idag? Ja, som det kan gå..

Dagen ledde till huvudvärk och trötthet.. Så nu ikv har jag tränat extra flitigt och de var en vikarie på gymmet och det betydde nytt pass, riiiiiiiiiktigt roligt sådant iaf:)

Så nu hade jag tänkt gå och lägga mig och ställa klockan rätt tills i mon.. För i mon är det fredag och det betyder helg!:)

Godnatt alla värdefulla männsikor!
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0