endast en tisdag kvar!!

Bara EN ynka lite tisdag kvar sen är det lov i en vecka. Man gör inget annat än att går och väntar på detta sportlov. Fastän man vet att det blir en hård pariod mellan de två loven så är det ändå dags för en vilovecka..

Igår var jag inte alls på hugget. Sovit dåligt under natten och kroppen orkade inte ens bära mig, så det fick bli en hemma dag.

Idag var jag dock i skolan. Det är tisdagarna man vill slippa men är man hemma därifrån missar man allt för mkt och det kan ta en evighet att ta igen allt. Kan tillägga att skolan börjat med lite nya maträtter, idag fick vi "krämig tonfikssås med pasta" den får nog inget betyg alls utav mig. Jag åt pasta, morätter och ketchup!

I morgon är det dags för ännu ett ekonomiprov som jag inte alls är så hundra på. Pålägg hit och dit, marginal lite här o var, formler med förkottningar kors och tvärs.. Ja det bara snurrar i mitt huvud och jag vill bara ha morgondagen avklarad också! När ska man kunna ta det lugnt utan att röra böckerna under tre dagar? Nej, sån lyx ska man väll inte få uppleva under tiden man går samhälle? Eller??

Dags att dyka ner i böckerna innan jag tar och avslutar denna dagen med att gå och lägga mig i min säng som väntar på mig.. Och ja, ja har saknat den redan sen i morse:)

Frid!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0