Ännu en vecka avklarad!

Jag ska börja med att säga grattis till min dopis som fyller 18 år idag. Och ett stort lycka till nu när han sa till Vitryssland med landslaget och spela.

I fredags fick jag ett ryck och bestämde att jag skulle åka ner till malmö för att shoppa. Kom på att ajg itne hade gjort det på en evighet. Så jag frågade Emilia om hon ville hänga på och det gjorde hon också. Vi hoppade på 10 tåget och under tiden då vi sitter där kommer vi på att affärerna har ju bara öppet till runt 4-5 så vi bestämde oss för att det var bara att springa på!

Väl inne i första affären gick det åt en timme.. Hmm, båda två sa till varandra att såhär slött får det INTE gå om vi ska hinna med allt!

Ont i fötterna, ont i huvuderna, och hungriga som bara den gick vi till ett ställe och köpte oss en varsin fläskifilé med pommes och sås. Vi tyckte att vi var värda det efter denna dagen.

Vi sprang bort till stationen och det var nära att vi missade tåget. 5 minuter hit och dit gör en ganska så stor skillnad i de sista sekunderna.

Väl på tåget var vi så trötta så vi sa knappt någonting. Musiken flödade i våra öron och det enda vi sa var "kommer du ihåg denna låten" eller "åh denna spelade vi hela tiden när..." osv, så många låtar som det fanns minnen till i min lilla mobil:)

Idag har jag bara tränat, och gjort allt annat än att plugga företagsekonomi. Har tom städat mitt rum, så kan det va!

Nu är det Wallander och jag är inte riktigt van vid att kolla på det själv eftersom jag alltid måste ha någon som kan svara på mina frågor och berätta.. Men så kommer det förbli ett lååångt tag framöver..

Bilder på det nyinköpta:


Det jobbiga med att handal nytt är att jag itne får plats med en ny sak i garderoben. Får helt enkelt bli en rensning där om ngr dagar!

Må väl!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0