1 månad!!

Idag är det endast en månad kvar tills jag fyller år:) wiiiehu!

Igår var det då 18 och 19 årsfest för tre utav mina vänner, Emil, Jens och Filip. De hade hyrt en lokal som ligger lite utanför stan och bjudit in en hel del folk. Jag hade det roligt och för första gången på väldigt länge var jag taggad för fest.. Det blev en massa knasigheter, klockrena kommentarer, skratt och dans.

Innan vi åkte dit var vi hemma hos Julia och åt lite. Medans de andra fixade till sig att jag nervöst framför TVn och kollade till första perioden på hockeyn. Efter många "hur lång tid är det kvar???" så var första perioden slut och vi begav oss in i bilen. Mia var chaffis och körde oss ääända fram till dörren, tackar för det:)

Idag blir det en slappadag och ikväll kommer andrea hit en liten stund för att kolla på melodifestivalen. Så nu ska jag börja plocka undan på mitt rum för typ 5e gången denna veckan osen äta lite mat:)

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0