Today is the day!

Idag ska Julia och jag äääntligen fira att vi fyllt 18 år tillsammans! Hyrt lokal, bjudit in våra närmsta vänner och kopplat in braaaa musik, så detta kan itne bli mer än lyckat! Jag är sååå taggad. Tänk att vi började planera detta när skolan började i höstast och nu är vi här, framme vid det stora datumet, 17/4.. Usch vad tiden går!

Idag på morgonen var vi iaf nere i lokalen och fixade med platser oså, kanon blev det och jag ska väll snart börja göra mig redo. Kanske slänger jag ut en outfit innan jag drar ner för att möta upp klasskompisarna för att förfesta en aning:)

Näe, här tänker jag inte sitta. Det spritter i min kropp och jag vill att klockan ska bli tillräkligt mycket för att bege sig iväg!

"..inget stoppar oss nuuu!!"

Kram!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0