Påskafton!

Har påskharen varit hos er och lämnat ifrån sig spår som påskägg idag kanske?:) Den har iaf varit här! Godis och pengar fick jag av min söta, underbara mamma!:)

I veckan så fick jag min överraskningssak utav Jojje, Tilde, Sanna och Andrea. Sanna hade ont i huvudet och jag undrar om det inte var bakfyllan ifrån helgen som kom några dagar försent;) Hihi, näe skojar:) Jag fick chokladbehandling på Spa och därefter fick jag gå in och bada med alla de andra. Sååå mysigt och hade aldrig haft en tanke på att unna mig själv på det sättet:) Myspys!

I torsdags efter skolan cyklade Emma och jag hem. På vägen mötte vi våra gamla vänner och vi fick för oss ett ryck, som förr i tiden, att vi skulle grilla på kvällen. Jag sa samling hemma hos mig vid 6 oså firar vi in påsklovet! En mycket trevligt kväll med matlagning och singstar. Att mina kompisar har en så dold talang i att sjunga hade jag ingen aning om!;)

Igår var det fintfint väder så Maja, jag och Mamma tog på oss skorna och träningskläder osedan satte vi fart ut mot hamnen, vidare på ekenäs och sedan risatorp. En runda som tog nästan 2 timmar och då gick vi ändå tillräkligt fort för att få träningsverk. Den smyger sig på mer o mer nu med timmarna.

I helgen var Sanna och jag i Malmö men det kommer ett lite längre blogginlägg med det senare eftersom det snart är dags att börja göra sig i ordning för ikv. Är inte jättetaggad, men hoppas på att kunna bli! 

Så i med lite mat i magen och sedan på med musik på en hög volym så kör vi för ikv!
Glad påsk!

/M! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0