Ni hänger med!

Ser att även om jag inte uppdaterar på flera dagar så hänger ni kvar ändå trogna läsare:) hihi! Tror ni känner mig vid detta laget, uppdaterar jag inte på länge har jag haft mycket att stå i och då brukar det kommer ett lååååångt inlägg en vacker dag!

Vart har detta lov tagit vägen, eller man kanske ska säga dagarna eller tom helgen? Jag vet att jag låter så gammal när jag säger att, "ja, tiden går så snabbt". Det sa alltid min lilla mormor när jag var yngre. Själv tyckte jag tiden gick slött framåt och jag ville väll bara fylla år, ha lov och julafton. Men hon har så rätt min mormor, tiden går såååå snabbt! Snart är man väll 40 år och ska börja tänka på vad man ska göra efter sin pension ist för efter studenten.. Skrämmande!

I veckan har jag jobbat två dagar, hunnit med att vara ute i saxemara hos Lisa på fika, hunnit vara hemma hos Rassus med Sebban en kväll och varit på stranden med Julia. Det sistnämnda var faktiskt ganska kallt och vi låg och frös i någon timme innan vi drog oss tillbaka. Dock låg vi i stickade tröjor men det gick det också;) Jag har också grovstädat rummet, kan inte komma på när jag gjorde det sist.. Lisa och hennes kompis ifrån Sthlm var här igår också.

Påskafton var en riktigt lyckad kväll! Jag hade kanon skoj, först var jag med min syster och hennes kompisar och sedan åkte vi ner till Ron och träffade en massa folk man inte sett på evigheter, skoooj!:)

Idag vaknade jg vid tio och skulle ta tag i dagen igenom att börja plugga på min filosofi.. Men det blev inte många sidor jag hann läsa i den boken inte. Vi sålde våran svarta bil i morse och skulle åka och "kolla" på en ny. Det slutade med att vi köpte den och mamma fick äntligen sin efterlängtade cabbe. Det bästa är att när jag snart tar mitt körkort kommer jag få låna den och då kommer jag leva i bilen, haha!

Nu börjar snart en ny vecka och det ska jag väll orka med. Har bara ett prov och sedan börjar juh alla nationella och om tre veckor drar jag till Halmstad för att fira valborg med Lisafisa:) Ska bli kanon, då jag även får träffa tjejerna som var nere här förra sommaren.

Nu är de dags för sängen men inte sova för jag måste ta mig igenom hela boken innan jag få slumra till..

Kram på dig!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0