Halv nio och fortfarande ljust!

Är det inte härligt asså?:) Vad jag älskar våren och sommarn får komma precis när den vill!

Idag fyller Julia år och det firade vi med glass på torget efter skolan med de alla tjejerna utom Linnea, fina vänner jag har!:) Sedan gick julia o jag till körskolan och försökte bli lite klokare.

Idag har det varit kanonväder och jag har bara drömt mig bort av att ligga på våran alltan och sola och bli lite mindre blek än vad jag är. Usch jag bländar mig själv när jag tar av mig till bara linne:(

Mor och jag körde också en runda med den nya bilen. Det gick bra och jag hoppas snart på att få köra den själv;)
Dessutom är jag mycket bättre i min fot idag. Igår på idrotten spelade vi basket och jag trampade snett som bara den. Men jag fortsatte att springa och kände ingenting. Efter två lektioner börjar jag få lite ont men tänker att det går över. Sista lektionen krampar hela benet och kommer knappt fram, får liksom halta på ngt lustigt sätt. När jag kommer hem och kollar på foten är den blå och svullen, antagligen en kraftig stukning.. Men idag går det bättre att gå så i morgon gåre säkert bättre och på fredag kan jag nog springa och på lördag när festen är ska jag banne i mig kunna hoppa och dansa!=D

Go kväll!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0