Städdag och filmmys!

Idag fick jag ta och sätta mig ner för att städa ut bland mina skor. Det såg riktigt hemskt ut och mamma har tjajat på mig sen i somras. Jag vet att jag har ganska så mycket skor, men ändå vill jag inte slänga ngr. Jag menar, skor är juh skor... haha!

All my shoes!

Sådär fint blev det

De här fick åka i soptunnan.

Efter det så fixade jag till gardinerna i mitt rum. Jag hade juh fått göra en provisorisk sak med ståltråd. Men nu hänger dem så fint så.

Nu ikv kom Dea på besök och vi håller just nu på att kolla ett filmmaraton. En del filmer är helt enkelt för roliga och det är tur att vi ha samma humor så man inte sitter själv och håller på att tappa andran för man skrattar!!

Go kväll!
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0