Snart kommer doooooom!

Idag är malin på bra humör. Trotts att det är måndag och veckans första dag så ser hon ganska så ljust på livet för tillfället!

Idag har jag dock varit i skolan men nu när man kommit nämre inriktningsbrudarna har vi faktiskt ganska så skoj. Eller alla dessa tjejer är tjejer som man känt sen grundskolan och Julia som var min andra halva på dagis. Varje dag var vi som klistrade så, men det är så roligt!

Sen hade jag dans och rytmik sista lektionen. Och det var riktigt roligt på slutet då vi skulle sätta ihop alla rytmerna, så många skratt och så härligt att folk kan bjuda på sig själva så det itne blir tort och tråkigt. Me like!

Jag och Linn hade 20 minuter på oss att komma till fredriksberg där vi skulle träna drillflickorna. Och det var roligt, vi började med en fika och sen så körde vi hinderbana och en massa lekar, en mjukstart med andra ord.

På en minut hade jag bytt sal ifrån gamla till nya gymnastiksalen. Då var det dags för att träna 6 åringarna. Och dom är så duktiga, riktigt roligt när föräldrarna kommer fram och säger att man gör ett bra jobb.

Nu ikv kommer alla tjejerna i klassen och ska kolla på film. Alla har med sig något som vi bakat. Få se om vi kan sitta i soffan eller om alla ligger och sover efter att vi är så mätta.

Vi hörs!

/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0