Skola, inte skola?

I morse när jag vaknade efter att sömnen varit på ungefär 3 h så snurrade denna frågan fram och tbk minst tusen gånger.. Kände att infektionen som drabbat mig fanns fortfarande kvar i kroppen och huvudet hängde inte med för fem öre i tänkandet. Så jag bestämde mig för att ta mig en "vila upp dag" och kanske bäst det för under dagen har förkyldningen kommit tillbaka igen och halsen värker igen.. Hmm, vad är detta jag har åkt på?

Imorgon har jag inte ens något val, då måste jag till skolan. Har nämligen spanska prov som jag ska sätta mig ner och plugga järnet på.

Ringde även ner till salongen för att beställa tid för att fixa till så jag an få tillbaka mina mörka slingor som försvunnit efter alla tvättar..

På lördag ska jag förmodligen till Malmö, fast med familjen denna gången över dagen. Mamma har lovat att vi ska åka till IKEA. Jag behöver lite saker till rummet här ute, har inte ens någon spegel.. haha!

Så nu ska jag sätta mig och kolla på lite småsaker som jag skulle kunna tänka mig att ha i rummet. Även Lagerhause har mycket bra saker som jag lätt hade kunnat använda för att inreda detta rum. Få nog låna syrrans cykel på lördag och cykla in till stan för att se om jag hittar ngt!

Ha en fortsatt bra dag i detta härliga höstvädret!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0