Sjukling


usch har ont i halsen så det kittlas bakom öronen.. Hostar och fryser, hoppas bara att detta är en "dagssak" som inte vara längre än tills i mon.

Idag slutade jag tidigt och flöjde med mamma ner till Maxi, där blir det shampoo och balsam och en tidning som jag skulle kunna krypa ner i sängen med ikv nu. Så längesedan jag läste veckorevyn så det fick bli den idag. Brukar annars alltid köpa skvallertidningar, när jag väl köper då.

I morgon hoppas jag på att hostan och allt gått över så jag kan njuta av min lediga lördag. Jag har även tryckt hem ett par stövlar som ska få vara med mig nu till hösten. Få se när dem dyker upp, hade gynnat att få dom i mon, fast chansen är ganska såååå liten.

Nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på film.

Ta hand om er!
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0