Sjuk, men på bättringsvägen!

Nu har jag varit sjuk sen lördag så nu är jag trött på det här!!

Febern var borta hela dagen igår tills på kvällen. Förkyldningen blev bättre under dagen men på kvällen kom skiten igen.

När jag vaknade upp idag var förkyldningen ännu värre och jag var riktigt täppt, dock känns det som att febern inte har kommit tillbaka, peppa peppa ta i trä säger jag!

Jag har inte tid med att vara sjuk så i mon måste jag till skolan i vilket fall som.

Just nu ligger jag och kollar på vänner och väntar på att mamma ska komma hem med ett paket till mig ifrån Nelly.

I mon är det onsdag och då är det snart helg, och det blir skönt med en kortvecka sådär tre eller fyra veckor innan skolan börjar!

Ska också säga grattis till min kusin och hans tjej som fick en liten flicka inatt, tror det var Olivia den skulle heta. Det sa dom sist vi träffades iaf.

Hörs sen!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0