Nu är det väll ändå på tiden att uppdatera!?

Ja nu fick jag verkligen ta tag i detta. Börjar bli mer o mer slarvig vad det gäller detta med att blogga..

Under veckan har vi haft friluftsdag i skolan då vi varit i skogen och plockat svamp, byggt vindskydd och orienterat, inte det roligaste jag vet precis..

Har även pluggat o tränat. Så det var en ganska så snabb genomgång av veckan!

Idag har jag fikat med Matilda som var med och åkte skidor i våras någon gång. Vi satt ett bra tag och prata en massa skit. Efter några timmar på andra våningen begav jag mig hemåt. Efter någon timme kom Milan och vi körde iväg till Hallabro för att kolla fotboll. Efter lite frusna fötter och skakande tänder kom äntligen far min och vi körde hem hit. M o jag kollade idol, åt lite mat och kollade roliga klipp på youtube. En del människor kan verkligen förgylla ens dag!!

Nu ska jag snart sova, är verkligen helt slut! I mon har jag bara planer för kvällen men inga för dagen så vi får se, och JA jag ska uppdatera er om vad jag gör på kvällen i mon!

Godnatt på er!

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0