Idol och plugg

Nu har jag precis kollat på idol som är ett utav mina svenska favoritprogram. Det är underhållande på många sätt, så det så.

Igår kom alla och vi startade filmen. Bordet var fyllt med massa hembakat. Det var nämligen så att alla skulle baka något och ha med sig som vi kunde smaska på medans filmen rullade. Och jaaa, vi blev mätta.

Idag i skolan däremot tror jag inte allt socker gått ur oss. Vi var alla 6 fnittriga, stissiga och skrattade åt ingenting. Men oj, vad roligt vi har! Vi hade även gympa idag och jag visste itne att vi skulle vara vid elljusspåret så jag fick springa upp dit och jag var uppvärmd när jag kom efter att ha bärt på en väska med många böcker och ombyteskläder i..

I morgon ska vi ha friluftsdag och då ska vi först vara i skogen och plocka svamp, bygga hyddor och göra upp eld. Jag hatar att vara i skogen så detta blir en utmaning.. Efter det ska vi till sporthallen och ha aerobic! Det ser jag fram emot. Se vem som ska leda och vilket folk som är med.

Nahe, plugg och sen sova. Har inte kommit i säng nu förens klockan 1 fyra dagar i rad och det känns kan jag säga!
 + hembakta kolor
Mumma!

Linnea, Louise o Julia. Sussi kom ngr minuter efter kortet togs.

Linnea
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0