Gymnastik för hela slanten!

Känns som det bara är gymnastik i mitt huvud för tillfället, men det är riktigt skoj:)

I måndags hade jag mina 6-7 åringa för första gången med Petronella. Så extremt söta små tjejer med prinsessklänningar på sig. Dom hoppar runt oc är positiva och glada till allt så jag känner på mig att detta kommer bli roligt att få umgås med dom en gång i veckan.

Igår på idrotten frågade min idrottslärare om jag skulle kunna tänka mig att hjälpa henne med sin grupp 5-åringar och självklart ställer jag upp på det. Så i mon ska jag träffa dom för första gången och vi få se vad vi ska hitta på där.

Och nu idag var jag nere på "uppvisningsgruppens" träning där mina stooora tjejer har förflyttats upp till. Jag saknade dom extremt mycket så var bara tvungen till att gå ner för att träna dom en halvtimma. Och vad roligt det kändes. Nästan så jag borde gå ner dit fler gånger bara för att se hur dom utvecklas. Så för min egna del har det inte blivit någon gymnastik men jag blev riktigt sugen på att göra mig en volt ose hur det skulle sluta..

Under dessa dagar har jag hunnit med att måla om i rummet där ute som ska bli mitt nu eftersom syrran flyttat ner till malmö igen. Så nu ska det torka under natten osen ska jag nog försöka flytta in där i mon eller fredag.

Annars har jag lite att plugga men det få bli en annan dag, ikväll hinner jag inte det iaf.

Vi hörs i mon efter min träning på gymmet. Äntligen får JAG mig en träningsomgång också så jag får förbränna lite!

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0