Flyttad o nästan klar:)

Nu sitter jag ute i rummet som nu förbli mitt rum. Det är slut med att flytta alla mina saker fram och tbk, iaf för ett tag tills jag själv flyttar till en egen lägenhet någon gång i tiden.

I torsdags gick vi till halv fyra. Det verkligen spöregnade när jag skulle gå hem så jag ringde mamma. Snäll som hon var hämtade hon mig och tur det för det var knappt så tiden räckte till.

Vid kvart i fem skulle jag vara i gymnastiksalen och träna småflickorna. När jag ser hur hårt dom håller sina föräldrars händer och gråter som om tårarna aldrig kommer att ta slut så får jag återblickar på när jag var liten. Jag var likadan fast kanske ännu värre, mamma kunde inte ens sitta på bänken utan hon skulle vara med på allt jag gjorde. Ja, en riktig mammagris var jag. Pappa har berättat att han kunde inte ens vara hemma själv med mig när mamma åkte ner och skulle handla. Jag stod i fönstret och grät tills hon kom hem igen. Haha, stackars min lilla pappa. Kan inte vara lätt det där!

Sen hade jag en kvart på mig att ta mig ner till gymmet för att få mig min egna träning. Det gick bra och jag får absolut INTE slarva med denna nu.

Det fick bli en hel del kvällsplugg för min del tills både hjärnan och ögonen sa att, nu får det vara nog!

Igår däremot slutade vi tidigt och mamma o jag åkte in till karlskrona för att kolla stan en liten runda. Jag hittade mig dom där två byxorna som jag sa att jag bara skulle ha som itne fanns i götet. Och sen var det bara hem och börja flytta ut mina saker och städa av hela rummet. Så det tog mig hela kvällen och jag somnade tidigt!

Idag hade vi spelning i Lyckeby på deras marknad och sedan blev det ännu en runda till stan med mor o far. Hittade ännu mera kläder idag, så nu har jag bestämt att jag helt enkelt har shoppingförbud! Kan inte hålla på såhär, kommer juh få leva på bröd och vatten isf..

Nu får jag försöka hitta lite extra plats i garderoben annars blir det att städa ut den..
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0