Uppdatering efter en hel helg.

I fredags åkte jag ut till milan på kvällen. Där skulle vi laga mat, ja själva! Hmm, efter mycket om och men så slänger vi in kycklingen i micron och när vi tar ut den ser den nästan helt klar ut, iaf runt kanterna. Men vi skär upp och steker den och till det blev det potatis som vi värmde i ugnen och på tv vare såklart idol. En riktig myskväll, både hon och jag låg på soffan som två döda grodor resten av kvällen.

I går åkte jag till Malmö med familjen. Efter 6 h sömn skulle jag upp oich sätta mig i bilen, både kudde och täcke fick föja med sen sov jag vidare. Kom fram till malmö och dem släpper av mig i stan medans dem fortsätter ut till Majas lägenhet.

Jag gick fram o tillbaka, fram och tillbaka men hittade verkligen ingenting?? jag som alltid brukar vara fattig som ett troll när jag kommer hem därifrån. Ja, det kändes lustigt. Så jag tog mig till lägenheten och där hade mamma lagat mat och det var välbehövligt!! Efter skoskav, packat med folk i affärerna, ösregn och inte hittat något fanns det bara EN sak som kunde rädda mig och det var mat! Haha.

Efter det tog vi bilen ut till IKEA i hopp om att hitta en spegel och en matta till mig. Men så utplockat har jag aldrig varit med om på ett IKEA. Är kanske för att dem ska byta lokal, men ändå.. Så det enda som fick följa med hem var en grön filt och en matta.

Vi ska tillbaka till lägenheten för att fixa det sista men jag ber att dom släpper mig vid varuhuset, Entré, och där hittar jag Lagerhause och även ett nödköp av ett par byxor.? Jag tror det var såhär, jag har inte köpt något klädesplagg och bara MÅSTE ha ngt med mig hem. Men men. Ifrån Lagerhause fick jag med mig två ljusstakar och lite ljus och även ett fotoalbum som jag hade tänkt skulle ligga framme på min TV bänk.
(bilder kommer)

På kvällen var det fest. En riktigt lyckad sådan måste jag säga. Efter allt folk stuckit vid ett är vi fyra personer kvar som ska hjälpa till att städa. Men det blev inget sånt inte.. Vi hade en trevlig efterfest när vi sen blev runt 7b personer och var inte hemma förens halv fem.

Milan och jag hade sällskap med sussi hem och väl hemma somnar jag snabbt för mina fötter värker. Tänk er att jag sprungit hela dagen i malmö också.

Nu ska jag snart ner och träna och vara duktig för en gångs skull osen blir det nog långrunda med Jullan!

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0