Tisdag!

Idag är det tisdag och de två värsta dagarna är över på veckan, tjihooo!

Detta nedrans pluggandet gör mig galen.. Både teori och allt annat som jag ligger efter med i skolan får mig att ligga sömnlös på nätterna och orkar knappast hålla ögonen öppna på dagen, det är tufft..

Idag hade vi gympa på morgonen och jag har träningsverk sen i söndags då jag tränade, men tänkte att jag varit så lat på senare så jag måste komma igen nu asså!

I mon är det pluggisdag så jag borde lägga mig i tid ikv så jag orkar upp i mon så jag kommer i tid fastän jag ska cykla:)

Jag borde nog börja ta lite nya bilder så jag har något att visa. Skärpning på det också!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0