Spa och sedan matlagning!

Tjohoo!

Snart ska jag begé mig ner till Ronneby Brunns spa för att möta upp Johanna och Sanna. Var ett himla tag sedan jag träffade dem, eller iaf jojje. Man får ta tillfället i akt när alla är lediga från jobb och skola. Ska bli mycet trevligt detta och när vi badat klart så vi är som tre små russin så ska vi inom maxi och handla lite saker så vi kan göra hemlagad pizza. Och jag ska duka! Ni behöver inte vara oroliga:) hihi!

Sen blir det kanske film eller fotboll, jojje vill säkert kolla på fotboll så sanna o jag kan juh kanske försöka slänga in en vettig kommentar lite då o då!

Idag ska även mamma och pappa på kalas för min morbro fyller år, hoppas dem får det trevligt!:)

Nu ska jag bli som ett russin med de här två:

SnyggSanna!

SnyggJojje!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0