Sen kväll!

Igår gick fotograferingen helt utmärkt. Blev inte alls nöjd med den bilden som kommer komma i tidningen men vad ska man göra? haha. Efter alla tagit kort så får vi även ta lite oserriösa bilder. Fläkt i håret, på med olika hattar och ja helt enkelt leka fotomodell. Vi hade jätte roligt och jag känner redan nu att detta kommer bli ett minne för livet.

När klockan blev 8, var det inte lika roligt längre, jag var stressad och visste att mina kompisar ifrån klassen satt hemma i mitt rum och väntade på att jag skulle komma hem så vi kunde kolla på filmen. Ja, samvete som var nere i bottnen så kommer jag hem vid halv tio! Ja, såklart hade dem startat filmen och tur var väll det för klockan hann bli ganska så mkt sen när filmen väl slutade.

I morse när jag vaknade så hade jag så ont överallt, min rygg är full med knutar som går upp till huvudet. Huvudvärk och ryggont är vad jag har! Få hoppas att Bosse ringer hem hit snart så jag kan försöka få en akuttid. hihi!

Nu ska jag plugga teori, för där ligger jag 4 kapitel efter!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0