Så var lovet slut!


Ja eller för min del iaf. Ska jobba nu både torsdag och fredag. Har faktiskt fått ganska så mycket gjort nu under de här tre dagarna:
- Läst ut min engelska bok
- Gjort klart Företagseknomin
- Försökt mig på matten
- Gjort klart körkortsteorin (bara bokens uppgifter)
- Gjort hälften på religionen
- Varit i Växjö
- Städat ut min garderob
- Städat i alla mina lådor

Ja, allt detta var jag tvungen till att göra på mitt lov och för en gångs skull lyckades jag:) Så duuuktigt!

Igår när vi åkte hem ifrån Växjö så hade jag bara ätit frukost så jag var juh riktigt hungrig. Blev så sugen på denna kanelbullen, och kolla vad mycket socker det var på den.


Kunde äta halva sen mådde jag illa och bytte ut kanelbullen mot riktig mat! :)

Imorgon ska jag träna både mig själv och sen 5 åringarna. Som tur väl är har Linn lovat att hjälpa mig med barnen eftersom Jessica är på en semestertripp i Sthlm. Det går åt så mycket energi att hålla reda på alla de små liven i gympasalen. Men roligt är det:)

Nu säger jag godkväll, och vi hörs i mon!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0