Redan lördag!

Oj vad tiden rullar på. Endast en vecka kvar till höstlovet, underbart!

Denna veckan har jag varit på massage och sedan i skolan. Har även hunnit med ett besök hos frisören.

Igår så åkte jag och Julla upp till Tingrsyd med Pette och Martin för att kolla på min bästa vän, Rassus, som spelade. En mycket trevlig match som tyvärr slutade med en förlust mot Tingrsyd. Vi väntade på att Rassus skulle bli klar så han kunde åka med oss hem. Medans vi gjorde det åkte vi en runda i bilen och kollade läget i Tingsryd, det var lika dött som i Ronneby så man behöver inte känna sig ensam om att sin egna stad går i konkurs och att alla flyttar härifrån.

Vi hämtade iaf upp honom och drog hem hit till mig för att kolla på film. Sunes jul, jag insåg att det var ett ganska så så dåligt av de andra för dem had inte alls samma humor som mig. När jag och Andrea kollar på den ligger vi ihopvikta och får ingen luft åt allt. Igår var det bara jag som skrattade och det var inte lika uppskattat;) haha!

Idag vaknade jag och hade beslutat mig för att ta en lugn plugg och städdag. Pratade lite med Sebban som numera bor i tingsryd och frågade om han kunde rapportera vad som hände under matchen. Han erbjöd mig att jag kunde åka med hans föräldrar upp och självklart, man får juh ta tillfället när ens kompisar samlas på ett o samma ställe. Så en kvart hade jag på mig att göra mig i ordning och sen for jag upp till tingsryd igen:)

Idag vann dom och i de sista minutrarna så var det riktigt spännande. Jag kunde knappt kolla, haha! Efter matchen väntade vi på att han skulle komma ut och prata. Och då kom även hans kompisar med som jag träffade i somras och fick byta några ord med dom:)

Ja när man äntligen fick träffa både Rassus och Sebban så inser man vilken rolig tid man haft med båda två, och hur mycket man saknar dem..

Snart kommer andrea hit och ska hjälpa mig att fixa mat till mig då varken mamma eller pappa varit hemma på hela dagen..

/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0